The Owl Lady :)

The Owl Lady :)
#Okay , salam , hye My name syaheifa zehra :) you may call me Dany . Im sweetseventeen ;D live in selangor but act I came from Penang ;) okay I dont mind who you're . Gay , Lesbo , Pondan or whatever . Im okay with it :) seriously ♥ I dont care , as long I can be your friend thats fine enough :) Im so friendly , warm , talkactive and lilttle bit hyperactive :P haha okay thats all ;D thanks for read sweety . ohh yeah one moree thing , IM , WTW are allowed , yeah :D single not avaible thats me ♥ Ijust only have a fake relay , real relay just for my future :') i just wondering who is he :/

Tuesday, October 4, 2011

my first aniversary with my beloved :) ♥ ♥ ♥



alhamdulillah , hari tu genap i oktober 2011 , dah sebulan kami jadi .. suami isteri , eyh eyh eyh , silap , heheheh jd sweetcouple , haaaa baru betull kan kan :D okkeyh , alahaii saje gurau pun tak boleyh =D haha ok back to my story , ♥ ♥ selama sebulan dgn APIS , sgt seronok gila tau . hahah dia funny , caring , seorang ayah yg baek , hahaha kpd anak2 patun aku hehehhe ♥

biyy ♥ walaupun anivrsary kite tak sambut dgn kek or anythng else , kite tetap happy , walaupun sekadar text yg simple tu :D simple tapi bermakna sgt sgt :D ♥ hehehe thnkyou biyy , sorry sbab buat entry ni lmbat sgt , heheheh line takde , rosak lahh hari tu .. ♥ biyy kite harap kite dgn biyy je lah kenn sampai mati , heheheh ♥ sorry gdik =D

heheheh biyy , kita happy sgt sgt , sampaii satu perkataan pun tak boleyh tafsir , hehehhe , btw kite syg dekat biyy sampaii tak ada satu kalkulator pun yg mampu kira tauu biyy ♥

hope biyy pun mcm tu keyh ♥ laling ilebiu beli munchieeessss muahhhhhhhhhhh ♥
hope kasih sayyang kita sampai kita tua nak mampos mcm ni keyh , heheh sweet lorhh mcm ni ♥

No comments:

Post a Comment