The Owl Lady :)

The Owl Lady :)
#Okay , salam , hye My name syaheifa zehra :) you may call me Dany . Im sweetseventeen ;D live in selangor but act I came from Penang ;) okay I dont mind who you're . Gay , Lesbo , Pondan or whatever . Im okay with it :) seriously ♥ I dont care , as long I can be your friend thats fine enough :) Im so friendly , warm , talkactive and lilttle bit hyperactive :P haha okay thats all ;D thanks for read sweety . ohh yeah one moree thing , IM , WTW are allowed , yeah :D single not avaible thats me ♥ Ijust only have a fake relay , real relay just for my future :') i just wondering who is he :/

Wednesday, October 24, 2012

♥ from daniel sykes to cik.Dany ♥

#plg kiri :: dulu aku pungkid , tomboi lah sangat , taknak mengaku perempuan , jahat , degil , suke maen bola , melepak dkt taman , sumpah mmg aku degil , tak pernah and takde baju perempuan langsung ! #tengah :: alhamdulillah sikit2 aku dah berubah jadi perempuan , now aku jarang melepak , aku suka duduk rumah , tolong mama dgn ayah ♥ aku syg family aku , biar org kata tak cool ddk rumah , but bg aku itu *virginstyle* ♥ #plg kanan :: kpd jantan2 yg tggal kan aku , padan muka kau , menganga lahh kau org tgk aku jd perempuan , kau tggu "next of me" bile aku dah bertudung menangis tak berlagu kau tggal en aku ! huhh ! bangang ! aku boleh bukti kan yg aku boleh jd perempuan lah ! sh*t :)

No comments:

Post a Comment