The Owl Lady :)

The Owl Lady :)
#Okay , salam , hye My name syaheifa zehra :) you may call me Dany . Im sweetseventeen ;D live in selangor but act I came from Penang ;) okay I dont mind who you're . Gay , Lesbo , Pondan or whatever . Im okay with it :) seriously ♥ I dont care , as long I can be your friend thats fine enough :) Im so friendly , warm , talkactive and lilttle bit hyperactive :P haha okay thats all ;D thanks for read sweety . ohh yeah one moree thing , IM , WTW are allowed , yeah :D single not avaible thats me ♥ Ijust only have a fake relay , real relay just for my future :') i just wondering who is he :/

Sunday, October 14, 2012

Muhd. Nasrul ♥

♥ salam , hye and hello again my beloved reader ♥ weyhh nampak tak mamat comel dekat atas ni :D ??? haha handsome , kacak lg gedik kan :D hahaha dah dah dah jangan nak usha lama-II tahu lah kacak kan ♥ btw nama dia MUHD. NASRUL ♥ stay KAJANG ♥ age ... err lupe nak tnya . tua setahun kot , maybe 18 or 19teen :D mcmtu lah , ♥ aku baru kenal budak ni semalam , tapi care .. perghh macam dah bertahun je kenal :D hahaha dia ni muke handsome kan ? mcmtu jugak perangai dia , friendly gila and aku sangat sangat and aku sangat selesa dapat kawan mcm dia ♥ and dia~~~~ suke gile pggil aku sepet .... ♥ sepet sangat ke aku?? --"
♥ takkan ? kan kan kan !!! haha ok ok , so , to budak kepeng nasrul , aku sgt (♥) dapat mmber yg masuk air mcm kau , kuat gelak , kuat membahan and seorang yg teramat friendly ♥ btw , aku taknak lah sparring dgn kau , tggu aku elok dr xcidnt dulu keyh ? hahah then tak selamat lahh kau budak xD ♥ bangga dia kalau dia bace post oku ni hahaha , ok thats all :D thnks for everything kawan ♥ MUHAMMAD NASRUL ♥ aku sayang kau sangat sangat ♥♥♥ *suke lettew~

No comments:

Post a Comment