The Owl Lady :)

The Owl Lady :)
#Okay , salam , hye My name syaheifa zehra :) you may call me Dany . Im sweetseventeen ;D live in selangor but act I came from Penang ;) okay I dont mind who you're . Gay , Lesbo , Pondan or whatever . Im okay with it :) seriously ♥ I dont care , as long I can be your friend thats fine enough :) Im so friendly , warm , talkactive and lilttle bit hyperactive :P haha okay thats all ;D thanks for read sweety . ohh yeah one moree thing , IM , WTW are allowed , yeah :D single not avaible thats me ♥ Ijust only have a fake relay , real relay just for my future :') i just wondering who is he :/

Tuesday, October 16, 2012

Abang terbaeek :)

salam ^^ ♥ we meet again dear reader :D okay mamat dekat atas ni pulak abang aku , dia mmg terbaeeeeeeeeek :D ♥ okay ni info pasal dia ♥ MUHAMMAD IKHLAS IDROS ♥ 18TEEN ♥ IKBN TEMERLOH ♥ okay dia ni sgt lah comel dan sangat lah baek ♥ tapi sayang nye dia boroi haha ,lpastu ada hati nak pg gym xD hahah takpe lahh abg oiii , adeq sokong kau keyh ♥ walaupun kau bukan abang kandung aku , tapi kau jge and layan aku persis mcm adeq kandung kau , thanks a lot , btw aku takkan lupe pasal keyboard yg hilang tu xD sanggup abg upload demi aku hahaha thanks abang , sayang kau ♥
♥ ni abg aku , ssssssssssssaaaaaaaaaaangggggggaaaaaaaaaaat comel ♥ ♥ MUHAMMAD IKHLAS IDROS ♥

No comments:

Post a Comment