The Owl Lady :)

The Owl Lady :)
#Okay , salam , hye My name syaheifa zehra :) you may call me Dany . Im sweetseventeen ;D live in selangor but act I came from Penang ;) okay I dont mind who you're . Gay , Lesbo , Pondan or whatever . Im okay with it :) seriously ♥ I dont care , as long I can be your friend thats fine enough :) Im so friendly , warm , talkactive and lilttle bit hyperactive :P haha okay thats all ;D thanks for read sweety . ohh yeah one moree thing , IM , WTW are allowed , yeah :D single not avaible thats me ♥ Ijust only have a fake relay , real relay just for my future :') i just wondering who is he :/

Saturday, March 26, 2011

kisah lama saya ;DD

 


" haishh ~ nape tak balas textting ni ??? line awak bz ye ?? takpe mungkin malam nanti awak balas .. "

" hurmmm .. dah malam ni . takkan tak balas lagi ? takde kredit kot .. takpe lah .. maybe esok dia balas ! wee~ "

hari hari saya tunggu awak balas .. bgun pg saya mesti check telefon .. saya takut miss message awak ^^ heheh saya kan kuat tido ;DD but awak still tak balas .. hurm .. malam tu saya nanges sebab rindu dekat awak sangat sangat . saya hantar lg sekali .. tapi awak still tak balas .. dari pagi .. petang sampai malam .. still tak berbalas .. takpe .. mungkin bole berborak dalam FB .. ok saya tggu malam ni ;DD yay ! tak sabarnya ;DD

urrgghh ! mana awak ni .. kenape tak online mlm ni ? awak kan selalu online ... hmmm takpe lah .. saya tunggu awak ye ;) .. 

hmmm dah seminggu saya tak dengar khabar awak .. saya harap awak dalam keadaan yang sehad .. saya tau awak bnyk krja .. awak selalu bz .. tapi kenape kali ni laen ye ???  satu message saya awak tak balas pon .. takpe lah .. mungkin awak prepare for exam awak .. takpe takpe .. selalu nye every saturday awak kan free .. saya text awak ye ... :DD tak sabar nak tggu awak esok ! 

weeee ~ saturday !! iloveyou saturday ! ... hehe lepas saya balik dari tusyen saya text awak ok ? saya tau awak bukan bgun pagi lg kan .. awak suke bangun lambat ... ehehe budak busuk .. 

finally abes jugak kelas tusyen .. waaa penat nya ...  TEEEEETTTT !!! 
 1 NEW MESSAGE ~ yay ! finally awak message jugak saya ! bahagia nye saya bile nama awak tertera di skrin telefon saya .. mcm nak lari satu rumah ~ gembira nya .. maklum lah dah seminggu tak text ;DD .. i wish that you will say as usual .. but today u are not in your mood .. awak sebut nama saya dengan sedih sekali .. 

saya tanya awak .. kenapa awak sedih ?? awak pon cakap tentang erti kejujuran yang pernah saya bgtau awak kan ... awak cakap .. " jujur and terus terang tu salah ke ? " saya cakap lah " tak lah kenape awak ? awak pon cakap kadang kadang kejujuran tu bole buat kita  sakit dan sedih .. kemudian awak tanya " macam mana  kalau kejujuran itu buad awak sakit  ? saya cakaplah .. " sabar je lah .. kdg kdg org tu buad sebab ada sebab sebab yang tertentu .. " 

eh knape kali ni awak lambat balas message saye ni ?? line takde lah tu .. heheh .. tapi saya sgt risau , kenape awak tanya mcm tu ?? saya ada buad salah ke ?? hurmm ??? 

TEEEETTTT !!  1 NEW MSSAGE ! fuh ~ balas pon .. tak sabar sabar nak baca apa awak balas ;DD .. DUUUUMMMPPP ! rasa mcm nak tercabut jantung saya kali ni bile bace message awak .. 

" sebenarnya eyfa , saya mmg bz sbb bnyk test bulan ni .. dalam mase yang sama saya rapat dengan seorang gadis , disebabkan saya taknak dia jeles .. saya terpaksa tak text awak "

berderai air mata saya .. sedih nya hati saya .. hancur hati saya .. saya terus menangis tanpa henti .. dunia ni seakan akan hancur .. segala impian yang pernah awak ucap dekat saya semua nya hancur lebur .. tapi saya taknak lah luah kan perasaan saya dekat awak betapa retak nya hati saya .. saya sembunyi kan kesedihan saya .. berpura pura gembira bahawa awak dah ada org yg bole menjaga hati awak .. 

kemudian awak tanya lg saya beberapa soalan kan .. maaf lah sebab saya tak bole nak reply balik ... saya sdih sgt .. then saya menagis sampai tertido .. saya tido dalam kesedihan awak ... bila saya trsedar .. saya cepat cepat telefon awak ... saya tipu awak .. saya kata line takde .. pada hal saya sedih sgt ..

kepala saya sakit sgt .. mata pun bengkak .. takpa lah .. lepas mandi nanti ok la kot .. adui~ sakit lah kepala ni .. mcm nak pecah ... takpe lah .. saya sabar lah .. jap lg mesti ok .. kan saya dah  makan ubat yang mama saya bg ...  td saya pegi dekat FB awak .. kalau awak perasan sume gmbar saya dekat FB awak sume saya padam .. saya takmau di sebab kan gmbar gmbar tu " si dia " marah dekat awak ... sambil saya padam , air mata saya masih menitik .. saya pon tak tahu kenape mcm tu .. 

TEEEETTT ! 1 NEW MESSAGE !   tekejut saya .. eh awak hanta message rupe nye .. awak panggil nama saya .. tapi saya berbelah bahagi nak jawab ... takpe lah .. buad masa ni biarlah saya berdiam diri dulu ... bia lah saya dengan dunia sendiri .. bia lah saya rawat hati yang awak sakit kan ni .. nanti bila saya suda bersedia untuk berdepan dengan awak .. saya akan text awak ok .. saya janji ..

walaubagaimanapun kesedihan saya ni , saya tetap akan anggap awak kawan saya .. saya sayang awak sampai saya mati ~ kerana itu adalah takdir saya dengan awak .. saya gembira dengan kehadiran awak ... kehadiran yang mengajar erti kehidupa dan kehancuran .. 

terima kasih awak ;DD

1 comment:

  1. shit kot.blh mnitik air mate ok. haish. dik namo sdih sgt ok. chill ok syg. akak tau dia mcm mne :)

    ReplyDelete